مطــــــب متخصصــــین
پوست، مو و زیبـــایی ســــوآن

NO. 1845

جراحی زیبایی پروتز سینه

نوع: جراحی زیبایی
مدت زمان 75 دقیقه
قیمت:

تماس بگیرید. ریال

توضیحات

پروتز سینه به ‌معنای بازسازی پستـان از طریـق افزایـش حجم آن است. جـراح برش کوچکی را در ناحیه زیر پستان یا دور هاله ایجاد و پروتز را در زیـر ماهیچه پستـان یا عضـله سینـه ای بـزرگ می گذارد. از پروتز سینه جهت ایجاد پستان ‌های بزرگتر و حجیم‌تر که در حین شیردهی، حاملگی، کاهش وزن و سوءتغذیه یا عواملی مثل سرطان یا ضربه از بین رفته، استفاده می‌کنند.

پروتز سینه چیست ؟

در پاسخ به این سوال که پروتز سینه چیست می توان گفت عمل جراحی زیبایی سینه از جمله روش‌های جایگزینی و بازسازی سینه برای زنانی است که به دلیل سرطان، وعلل دیگر مانند مشکلات ماهیچه‌ها، تروما، عفونت و دیگرعوامل ، سینه خود را از دست داده‌اند. پروتز سینه، به این زنان کمک می‌کند تا به زندگی عادی خود بازگردند و بهبود کیفیت زندگی آنها را تحقق بخشند. درحقیقت، پروتز دائمي سينه به عنوان یکی از روش‌های معتبر و پرکاربرد در بازسازی سینه شناخته شده است امروزهمگام با پیشرفت فناوری، پروتزهای سینه با کیفیت بالا و ویژگی‌های منحصر به فردی ساخته می‌شوند که به زنان کمک می‌کنند تا از خودشان و بدنشان رضایت بیشتری داشته باشند. به آنها این فرصت داده می شود که به روابط اجتماعی، فعالیت‌های روزانه و حتی ورزش بپردازند تا از زندگیشان لذت بیشتری ببرند و روابط خود را با دیگران بهبود بخشند.

جراحی زیبایی پستان با پروتز علاوه بر تاثیرات روانشناسی و اجتماعی، در حوزه پزشکی نیز دارای فوائد متعددی است. استفاده از عمل سينه پروتز می‌تواند به کاهش خطر افتادگی شانه و کمر کمک کند علاوه براین برای زنانی که به دلیل از دست دادن سینه خود دچار استرس شده‌اند، اثر آرامبخشی داشته باشد. همچنین، عمل جراحی زیبایی سینه می‌تواند به زنان کمک کند تا رابطه‌ی خود با همسر خود را بازسازی کنند و به روابط جنسی خود با همسر خود ادامه دهند. این روش برای زنانی که برای درمان سرطان سینه اقدام به جراحی کرده‌اند، یک راه حل بسیار مناسب است.

کد خدمت: 1845

جراحی زیبایی پروتز سینه

مشــــــاوره با متخصص

برای دریافت نوبت خود و مشاوره رایگان با متخصصین سوآن با ما در تماس باشید.
دریافت نوبت

نمونه‌کار جراحی زیبایی پروتز سینه

هیچ داده‌ای یافت نشد
© 1403 تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت دُر درمان بیتا می‌باشد.